måndag 2 februari 2009

Lite kyckling kanske...

Eftersom jag har gjort mig ovän med både grisar - oink- oink - och korvälskare på sistone tycker jag att jag laddar upp några bilder som jag fick av kompisen MrsBettan i morgonposten. Tack, tjejen för denna veckouppladdning!
För att undvika eventuella hmmmmm "kommentarer" vill jag bara säga att jag älskar kyckling speciellt dessaa härliga bamsar från Hagby Gård i Västerås.

Sponsring
Efter ovan reklam utgår jag iskallt ifrån att gården kommer att sponsra mig med dessa underbara kycklingar (som smakar kyckling om ni förstår vad jag menar) under resten av mitt liv.

Utmaning
Nu har det hänt igen. Anne är "boven" den här gången också! Jag gillar ju inte sådånt, men vem vill bli ovän men en toppen bloggare. Inte jag i alla fall.




Vilken mat äter du ofta?
Just nu är det helt klart Thai i alla dess former.

När du är på kalas, är du personen som sitter eller hjälper du till att duka av?
Tyvärr är jag den som tar fram Wettex också. Pinsamt, men sant!

Var sitter du helst när du bloggar?
Framför PCn i "kontrollrummet".

Köper du ofta Triss?
Det händer sällan, men på första Triss lotten jag någonsin köpte vann jag 1000 kronor. Håller på att beta av den summan...

Vilken stad eller land har varit din bästa semester?
Helt klart resan till Los Angeles 1994 och fotbolls VM. Att se Sverige ta brons på ett fullsatt Rose Bowl Stadium i 40 gradig värme slår allt annat. Finalen var en bonus om man säger så.

Vilken TV-kanal tittar du mest på?
TV 2 (Sportnytt varje kväll)

Reglerna för utmaningen: Välj ut 4 stycken som du vill ska svara och utmana dom på deras bloggar. Be dom kolla in din och låt sedan personen som utmanade dig få veta när du svarat på frågorna/utmaningen!

Lägger fram utmaningen till
Lena
MrsBettan
Malin
Trannel

7 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha...ja vissa kan inte hålla sig från disktrasan. LA dit skulle jag också vilja åka någon gång i livet!

Klart jag antar utmaningen men inte i kväll, har just gjort en utmaning så då får din bli i morgon någon gång :)

God natt!

Här ska sovas i tid för en gång skull!

Mrs Bettan sa...

Tack för utmaningen. Det är väl lika bra att ta den direkt.
Kram MrsBettan

Mrs Bettan sa...

Nu kan du gå in på min blogg och kolla. Jag har varit duktig och svarat på alla frågor.
Kram och sov gott MrsBettan

Anonym sa...

"Horror Movie" var ju asrolig...
Hahahahah....!!
Varför kommer jag aldrig på sådana illustrationer.

Vindkraftverk:
Jag såg dem i Falkenberg.
Eller, nja. Precis innan.

Anonym sa...

Nu har jag skrivit mitt.

Anonym sa...

ja tio barn känns onekligen mycket! Hur hinner man? jag tycker det är svårt att hinna med tre....

Hannas aktiva liv är en stor hjälp för hennes lungor. grabben blev mycket bättre efter målbråtet då han kunde börja sjunga för fullt igen:)

Hoppas detta når dig för jag har inte fått iväg kommentarer till blogg.se bloggar,

Kramen

Anonym sa...

Å, Malin är "tagen".
Jag ska fixa denna!!!
(Men inte just nu för jag sitter ju på jobbet just nu och ser ut som jag arbetar. ;))