Om man vill hoppa på Åkes tåg med dagens destination är det smart att ha en fikakorg med sig. Ledsen, har faktiskt aldrig ägt en sådan och måste medge att varken min man eller jag var/är picknickmänniskor. Så istället bjuder jag på en dagsfärsk bild med en picknick à la Täby/min innergård. Till synes går det lika bra med kassar och hinkar i den underbara 28-gradiga värmen.
Bonusbilder
Sedan igår har vi en ny söt liten hyresgäst, en minihare. Det är andra
kvällen efter klockan 18 som h*n har dykt upp vid krydd-/örtpallkragarna. Och
det är ju självklart att jag delar med mig av honom till er;-)
Hos Åke hittar ni länkar till alla som hoppat på tåget. Om ni också hoppar på är det bara att lämna ett meddelande i hans kommentarsfält.














