söndag 8 september 2013

Bilden talar



Fler talande bilder hittar ni här.

14 kommentarer:

Monica sa...

HAHA dagens sanning;-)

Ja den är giftig men ej dödlig påstås det och det är samma polare på båda bilderna:-)
Ha en bra dag

Villa Frejas bokblogg sa...

Haha, så sant!

Ama de casa sa...

Men om man är både tjock och ful då? ;-)

Rantamor sa...

Ja du så är det , men du vet det fula kan ju bli på modet det också.
Man ser på modeller att dom ska ha ett speciellt utseende, att vara gullig räcker inte idag !!!
Men sen med smink och en duktig fotograf och ett utomordentligt bra redegerings program går ju allt.

Tjingelingen och ha en finfin dag i ditt Stockholm.

Anita - Malta sa...

Haha.. tack för det morgonskrattet ! Den var ju rolig och så sann !
Morgon förresten, klockan är redan över elva och de flesta funderar väl på vad de ska äta till lunch. Lite sena vanor hos "familjen" Berglund på Malta ;-) Vad roligt att du är med i Bilden Talar. Du glömde nog att lägga i din länk hos Birgitta. Nu ska jag bädda... ;-)

Ama de casa sa...

sv: Det är bara fram till ”midjan” på huset som det är parkeringar, resten är bostäder med balkonger. Jag är glad att vi har vårt garage två våningar under marken. Det är i och för sig ganska läskigt och smalt att köra ner där också, men jag har ett knep. Det är bara att ta av säkerhetsbältet innan man börjar köra ner. För då kan inte Anders köra så fort – det piper förskräckligt mycket då.
:-)

Inte utan min kamera sa...

Så sant så sant, om det nu finns fula personer?

Margareta sa...

Hahaha ... och så talande.

Pumita sa...

Fast bantar man för mycket blir man ju rynkig och skruttig så jag vet inte vad som är värst. ;)

Heh, får mig att tänka på min mormor som brukade säga att det bara är de fula som försöker göra sig vackra med dyra kläder. Hon var inte så mycket för att klä upp sig, hel och ren räckte. =)

B i r g i t t a sa...

Ha ha - vad folk kommer på ;)
Kul att du är med på Bilden talar :)

Marit Johansson sa...

Hahaha... jättekul!

Benita sa...

Haha, vad kul! :)

Linnéa sa...

Ja, du, denna skylt satt på massor av kylskåp för många år sedan, jobbade en del med kvinnor o ätstörningar. Som bildekal har jag aldrig sett den!

Kakan sa...

Ja så är det...

Kram Kakan