onsdag 3 augusti 2011

Ordlös Onsdag: "Mitt färdmedel i närbild"


Fler färdmedel hittar ni här!

17 kommentarer:

BP sa...

De flesta färdmedel brukar ha hjul - två, fyra eller fler. Mitt färdmedel den här sommaren har varit vatten, vatten och åter vatten. Denna dryck, speciellt i Turkiet, där det var upp till 44 grader gjorde att jag färdades åtminstone i slow motion;-)

Kicki sa...

Inte vad man hade väntat sig men bilden är cool!

Jane sa...

Fyndig lösning och toppenbild :)
Håller på att få värmeslag här, luften står stilla, inte ens hunden vill gå ut och då är det illa!

anne sa...

Underbar bild och något jag verkligen skulle vilja ha till hands nu; iskallt vatten!

Å andra sidan är jag mest glad att vi har vatten i kranen över huvudtaget igen! :)

SoF sa...

Äntligen! :)

cat sa...

Så varmt är det gudskelov inte på Azorerna, då hade jag nog dött.
Men vatten måste man konsumera på den här ön och så öl och lite vin förstås.

Jess sa...

Vatten ok men vad hände med vinet? ;)

Bra tolkning förresten!

tPix sa...

Tur du gjorde ett förtydligande annars hade jag undrat vilka "trippar" du tar ;-)

LillaTuss sa...

Smart av smart tjej

Mona sa...

Haha, det var fyndigt! Jag undrade först när jag såg bilden. Det är alltid kul att titta in hos dig och hitta oväntade saker.

Hörni sa...

Smart tänkt. Vatten är bra att ha, vi har tur, vi som har obegränsad tillgång till det.

Anonym sa...

Det är samma färdmedel som vi har här just nu. Vatten och apostlahästarna :-)

Skön bild!

Bildgatan sa...

Detta var en helt suverän tolkning och mycket sådant färdmedel har behövts (och behövs) en sommar som denna.

Erik "Semlan" sa...

Du har den fräckaste tolkningen tycker jag.
Superläckert foto! :-)
Med tanke på hur det ser ut i världen är vi lyckligt lottade. I norra Sverige kan man ju dricka direkt från bäcken!
(Fast är inte ditt vatten ett drivmedel, i alla fall som du själv skriver i din kommentar?)
Men läckert foto är det.

4U2 sa...

Undrade om du menade en annan dryck som gav dig energi ... du brukar ju både skriva och fota ...öl ... så ... ;)

anemonen sa...

Annorlunda färdmedel du bjuder på och häftigt tänk var det här.

SigridfraEnget sa...

En annerledes tolkning! Nice.