söndag 1 augusti 2010

Bildligt talat - vecka 31

12 kommentarer:

Monica sa...

Vilken läcker tatuering, du eller?
Hittade dej inte på länkarna på bildlikt.
Du har nog rätt man skulle nog fly hals över huvud om han kom in i sovrummet ASG
Ha en skön måndag;-)

egoinasmamma.nu sa...

Har hon en på framsidan också? Den här syns ju enbart om hon vänder rumpan till.. :D
Sv: Gun har två söner och en dotter. Lilla Mu är dotter till äldsta sonen (hoppas jag, annars blir det ju verkligen pinsamt för min del - :D - Nej då, jag är säker)

Bildgatan-Avsändare Margareta sa...

Den bilden sa det tjejen också vill ha sagt. Funderingen -för vad?

Jag hann inte igår och som sagt -uppkopplingen.

Olga T sa...

Oj! Hmmm. Lätt att döma ngn är det. Lätt att döma den som tatuerat sej har det varit. Nu har det blivit så vanligt så det har väl förändrats.
Den här tatueringen var onekligen tuff och jag undrar vem bäraren är.
Mycket bra bild till temat!!

S o F sa...

Nä då. ;)

Daniel sa...

Rakt på sak! icke man bör dömas!

Jess sa...

ok?

Suzan sa...

din?

Hörni sa...

Vilken cool tatuering. Tur för dig att få den på bild.:)

LissenTo sa...

Verkligen en talande bild!!! Men sorglig på något vis. Du ser vad olika man kan tolka en bild!?

anne sa...

Jag håller med om att det var något sorgligt över den.

Ellis sa...

Men.. neeej inte skall man tatuera sådant! Bra budskap men inte sådan tatuering :O