onsdag 27 maj 2009

Campiones - Olé, Olé Olé

Barca gjorde det, yiiiipphhiieeeee!
Matchens lirare:
1. Puyol
2. Piqué
3. Messi (jag vet att Strömberg tyckte att han var "numero uno" men jag håller inte med ;-)

Plus
1. Puyol
2. Piqué
3. Messi

Minus
1. Manchester United (90 minuters urladdning på hemmaplan), 10 minuter på bortaplan)
2. Värmen... qué? Stoppa in hela laget i en bastu (som borde finnas i England) för acklimatisering till mera än 10 plusgrader.
3. Huvudkommentatorn på Viasat.(Tur att Strömberg räddade sändningen.)

3 kommentarer:

Mrs Bettan sa...

Jag blev faktiskt förvånad över att Manchester U spelade inte som de brukade. MEn jag höll ju på Barcelona och blev därför skitglad. Yiiheeheaaa. Hr P såg lagon glad ut som klart ville Manchester U skulle vinna.
Men en härlig match var det, man skulle ju varit där, vilket ös alltså.
Kramis MrsBettan

S o F sa...

Vilken utklassning! Det fanns ju bara ett lag på plan.

Jag har inget favoritlag men jag kände mig ganska besviken på Man U:s insats. Blek.

Puyol är en arbetshäst utan dess like, kan inte minnas att jag sett honom riktigt dålig i en enda match. Och så Messi...herregud vilka fötter och vilken snabbhet, nästan ostoppbar.

Ha det!

Daniel sa...

så sexiga killar!