onsdag 10 september 2008

Mitt eget 4 - 4 -2 vann

2:1 till Sverige. Mitt eget "hålla-tummarna-system" vann. Ha, ha!!
Inför fortsättningen av VM-kvalet:
- Träna på utsparkar Isaksson, det kan löna sig även på en icke regndränkt plan.
- Passa till någon som har en gul tröja och blåa byxor på sig. Chansen att det är en svensk medspelare är stor. De som har vita tröjor och byxor eller de som har en annan färgkombination på sig kallas för motståndare som ska besegras.
- Henke var lysande. Hur gör karln?!
- Styla inte Zlatan! Dina Inter kompisar med millionlöner är i Milano och din tränare Mourinho satt inte på Råsundas regniga och iskalla läktare heller (smart snubbe!) Däremot skymtades Roy Hodgson.. och hur kul var det?! Den engelska ölen verkar då ta ut sin rätt ... på bredden alltså.
Vi ses och hörs imorgon.
(Foto: Aftonbladet, vem annars)

3 kommentarer:

Mrs Bettan sa...

Zlatan var urkass ikväll tyckte jag, och Henke toppen. Äntligen lyckades Sverige.
Kram MrsBettan

Anonym sa...

Jag tittade faktiskt inte.
Eller kunde inte då vi plötsligt inte har 8:an. Ha, ha !
hade väl inte riktigt tid heller.

Och självklart får jag betalt för allt jag använder till hundklubben. Jag betalar ingenting utan har en handkassa.

kramiz

MaMalena sa...

Jag kollade på Emil i Lönneberga istället för matchen... men förstod på ropen från sovrummet att jag missade nått, särskilt Henkes spel. Kul även att Kim lyckades!
Bra tumhållande!!!