tisdag 23 maj 2023

Sorry!





Jamen, förlåt mina kära läsare!!! La upp en ”häftig bild” på spolbilen igår, men på något sätt glömde jag visa operatören. Och så kan vi ju inte ha det. Klart ”snyggingen” fastnade på bild. Å självklart ska jag stilla er nyfikenhet med att lägga upp tre bilder på honom idag. Hoppas ni kan förlåta denna 24 timmars fördröjning;-) 

Ärligt talat
Alltså ärligt talat, nu när jag tittar på killen som spolade rent innergårdens brunnar, så ser han inte alls så snygg ut. Nästan så att jag är besviken. Dessutom har han en massa tatueringsblaffor som skymtar på olika kroppsdelar. Nej, vissa personer gör sig inte rättvisa på bild. Eller så är det motljuset som spökar;-)

11 kommentarer:

nalta norrland sa...

Det finns väl ett ”ordspråk” Skenet bedrar 😜 det var kanske gårdagens sol och balkonghäng som gjorde att Du tyckte han var snygg ☺️
Vissa personer är ju så ”väl målade” 😓 att de ser påklädda ut när de sitter med bar överkropp 😵‍💫
Jag kan tycka att nån lite enstaka väl placerad tatuering kan vara snyggt men inte klotter och inte svart svart 😒
Så nu vet Du min åsikt 😅
🤗

femfemman sa...

Nej du... det var inget märkvärdigt med jonom... Men allt är ju en smaksak! Kul att du visade! God kväll!

LillaSyster sa...

Huvudsaken var ju att du kunde njuta igår och tycka att han var snygg. Ibland ska man låta bli att granska så noggrant. Surfa på vågen du kände igår.
Lite för mycket tatueringar, men på andra bilden ser han ju bra ut =) - fullt fokus på sitt jobb.
Ps. jo innan klockan slagit 10 idag hade jag klippt gräset och hunnit gå en 5km promenad, du vet det som inte blir gjort på morgonen blir inte gjort på hela dagen. Imorgon räknar jag iskallt med att ha hunnit ta mig an 2kg blandfärs innan klockan slagit 09, jag köpte färsen nu ikväll. Nu ska jag lägga mig och läsa en stund innan ögonen går igen.

Ditte sa...

Tack! Saknade honom! Men så dök han upp.Bra så! Och ett bra jobb gjorde han . Och den som väntar...
Men visst kan skenet bedra. Eller motljuset.
Hur som helst var det roligt.

Äventyret framtiden sa...

Nej men hej på er tjejer, killen är visst snygg! Ta glasögonen på er nu eller ska jag tvätta mina? Ni har så höga krav ...jag är säker på att han inte ens skulle se mig överhuvudtaget, haha..gamla tanten skulle han kanske tänka isåfall.
Tack BP för spolkillen, den sköna! ;)

Anki sa...

Tack för det BP! Sanningen att säga så var han väl ganska "normalsnygg", om man nu kan säga så :)

Gunnel sa...

Han bar åtminstone snyggare än spolbilen.

christian sa...

hahaha, du är ju rolig..... :)

Susjos sa...

Håller med Karin "Äventyret framtiden", visst är han snygg, jösses ja! Sen är jag inte heller nåt "fan" av tatueringar i och för sig ;-)
Tack för detta ögongodis!

Carita Liljendahl sa...

Hahaa! Tyckte också att han var lite snygg, på nåt sätt... kan inte förklara hur. Kanske kroppen, nacken? Och nån ska ju göra det där jobbet också :-)

Paula sa...

Mumsmums