söndag 9 november 2008

Kreativ söndag... med Grissom


Gråare och eländigare kan det ju knappast bli därute, vilket betyder att man måste skaffa lite ljusglimtar inomhus. Inga problem, här ser ni resultatet. Nu förstår ni kanske min otippade användning för avläsningsenheter från hårddiskar: de kan bli till hus och torn.
Då mina utställningar hos Konst & Kakor samt hos Rodamco börjar närma sig med stormsteg har jag nu byggt upp "ett lager" med helt nya tavlor, som jag hoppas folk gillar. En chansning från min sida, visst, men huvudsaken är att jag hade hur kul som helst när jag gjorde tavlorna.

Grissom
Till min hjälp hade jag Grissom, som med sin flexibla högerarm höll i vissa bitar av kreationerna, ha, ha. Döpte robot nummer 2 till Grissom efter hjälten i CSI.


PS. Grattis Kalmar till SM-guld i fotboll. Skönt att ett "bylag" utan stjärnor kan slå storstadslag. Dessutom gillar jag dialekten, mmmmhhh. Hur f....n kan man torska 5:2 mot Norrköping, Bajen. Skäms!!!
Räddade även resterande kryddor från att drunka på balkongen, duktigt gjort. DS

1 kommentar:

Mrs Bettan sa...

Tavlorna ser störtbra ut. Fortsätt i den stilen.
Kul att Kalmar också vann på poåäng och inte målskillnad tycker jag. Bajen, vad hände de senaste matcherna, det vill vi inte veta. Fy.
Kram MrsBettan