lördag 18 februari 2023

Bokmärke



Efter två bronsmedaljer i herr- respektive i damstafetten i Skidskytte-VM samt antydan till en blå himmel vid klockan 16 kan jag lätt ta mig an temat ”Bokmärke”. Bokmärkena fortsätter att trilla in. Så är det bara:-) I veckan låg det ytterligare ett brev med ett bokmärke på hallmattan. Avsändare LillaSyster i ”samarbete” med Anki. Kommer visa märket och det roliga medföljande brevet framöver. 

Ta’ det lugnt
Som jag sagt tidigare så har jag nu en massa bokmärken på lager som jag fått av olika bloggare. Det gäller ju att inte missa något/någon. Så framöver får ni ta det lite lugnt med era donationer. Tror jag klarar mig året ut – nästan i alla fall. Idag är det Karins tur med en söt liten hare som jag gissar har många år på nacken. Tusen tack:-)
 

Jag har hittat temat Bokmärken hos Klimakteriehäxan.

Det är Boklysten som har uppfunnit temat Bokmärken.

Om ni har tur visar även Hannele, Gerd, Åsa och Emma bokmärken.

10 kommentarer:

LillaSyster sa...

Vilken söt hare ♡ bra att du har ett lager. Önskar dig en fin kväll, jag har firat våra bronsmedaljer med två glas rött till maten =)

nalta norrland sa...

Fint bokmärke med en hoppe hoppe hare 🐇
Jag följer Ditt råd i gårdagens bloggkommentar helt slaviskt 😓
Jag vilar, tar det lugnt och har tackat återbud till utflykt, jag kände att jag inte skulle fixa åka bil i x antal mil, att sedan gå omkring och kolla in VVV kändes ogörbart.
Elin & Cai har fotat lite så jag har bilder 👍
🤗

femfemman sa...

Fin liten hare! Väl värd en visning! Jag skulle behöva en drös bokmärken. För att förhindra att hunden viker ner sina öron.

Vet att det finns ett antal goda kandidater till att hålla hunden borta, i skrivbordslådan. Borde ju dra ut den, ist för att låta hunden göra boksidejobbet. Ha en fin kväll!

Äventyret framtiden sa...

Undra på att jag tyckte att jag kände igen bokmärket! :)

En fin kväll önskas!

nalta norrland sa...

Kolla in i min alternativa blogg: http://naltax2.blogspot.com/

Hanneles bokparadis sa...

livet utan bokmärken skulle vara tråkigt 🤪

Guldkryckan sa...

Blå himmel här idag också, stafetten kollade vi på också naturligtvis, kul att det gick hyfsat bra där.
Är ju inte min grej som du vet men ibland så. ;)

Ha nu en superb afton Bp.

Ditte sa...

Trevligt med donationer av bokmärken- Och antar att du nu kan fylla många böcker med dem-
Och trevligt med en hare. Kanske är det "påskharen" som är lite tidigt ute.
Har varit på vift hela dagen så någon skidskytte har jag inte sett. Men det går ju bra ändå .
Njöt också av lite skönt vårväder på em - Och tänk att det var ljust när klockan nästan var 17. Så skönt.

Anki sa...

Ett fint bokmärke med en söt hare!
Så bra att du har bokmärken för ett tag framöver - då väntar jag med att skicka det jag har ligger här på köksbordet :)
Ha en fin söndag!

Kina sa...

Hehehe! Själv har jag en sån där klämma som man håller ihop byxbenet nertill när man cyklar, som bokmärke! 😁