söndag 6 april 2008

Stockholms Konstsalong

Den årliga vårsalongen i Hagaparken/Solna kan jag varmt rekommendera. 40:- SEK i inträde ger mycket valuta för pengarna. En bra blandning av konstnärer och tekniker. Någon gång ska jag vara med själv (efter pensioneringen kanske).

Matilda... igen
Matilda Lehvonen, som var så framgångrik under utställningen på mitt jobb var med och sålde tavlan ni ser överst under vernissagen igår. Grattis!!!

Några länkar
Om ni vill kolla lite närmare på konstnärerna på plats som jag tyckte mycket om, varsågod här kommer några länkar:
- John Button
- Charlotte Rönnlund
- Mia Ansersson
- Ewa Ersson
- Åsa Persson

1 kommentar:

Mrs Bettan sa...

Tufft. Har varit inne på alla konstnärers sida och kollat. Namnet Ersson är väl inte så vanligt eller ? Min pappas familj hade släktingar i den familjen. Kan det vara samma ?
Kramar