onsdag 9 april 2008

Ralph

Tänkte introducera en konst(ig) och ganska cool familjemedlem som kom till oss i december 2006. Han döptes till Ralph, han har medverkat i en gangsterfilm på 80-talet och är en... robot.
Han följde liksom med mig när jag fick alla Amdahl kylflänsar och en massa andra härligheter som jag har skrivit om i ett tidigare inlägg. Det var tänkt att han skulle köras till skroten men när han satt där på en lagerhylla och tittade på mig så fick han göra alla datordelar sällskap i bakluckan på bilen.
Jag hade så klart tänkt ta isär roboten men när min tekniskt intresserade man spontant döpte honom till just Ralph så kunde jag inte förmå mig att "döda" honom.
Med andra ord så är han kvar, sitter på en högtalare och iakttar oss med både ögon och kamera.
Kan man ha konst(igare) familjemedlemmar?! Tror inte det.

2 kommentarer:

Mrs Bettan sa...

Du är ju så jäkla rolig så man kan skratta ihjäl sej. Ingen har sådana familjemedlemmar som du. Helcoolt.
Kramar

Anonym sa...

En bra familjemedlem ; sitter där han ska, tyst och gör som man säger. Kan inte vara bättre.

Ha, ha !

Kramiz