torsdag 16 maj 2024

Tråktorsdag




Visst är temat ”Tråktorsdag” idag, men hur jag än anstränger mig kan jag inte komma på en enda sak som var tråkig idag. Sedan kan man såklart ha åsikter om bilderna jag lägger upp. De har ju varit med sååååå många gånger under åren, och det kan man ju tycka är tråkigt. Å andra sidan älskar jag mitt bostadsområde som är annorlunda. Dessutom har jag ju faktiskt besparat er tårtbitarna på innergården. De är så tråkiga att de nästan är komiska;-)

Önskar er en fortsatt solig och varm torsdag:-)

Det är KajsaLisa som har uppfunnit Tråktorsdag.


13 kommentarer:

LillaSyster sa...

Njuter av din fina bilder =)Ha en bra kväll, Busan och jag solar på verandan.

Hannele sa...

Visst mår man bra när solen skiner!

Anki sa...

Du har verkligen inget att klaga på ... sol, sol, sol ... och sköna dagar på balkongen!

nalta norrland sa...

Ingen tråkig torsdag, njut av sol och blå himmel ‼️

byblixtra sa...

Så vackert det är på innergården och inte alls tråkigt! :-)
Andra bilden är så läcker och färggrann.

anna-lena,larsson@edu.tranemo.org sa...

Häftigt hus... men det äller att vara vid sina sinnens fulla bruk, så att man hittar hem.. Eller?

KajsaLisa sa...

Gillar dina bilder på fasaden på banankåken. Skälva hade jag också skönt idag. Jag fuskade och lade in förra torsdagen. Tack för länken.

Annika sa...

Torsdagar är nästan aldrig trista. Ta tråktisdag som tema istället, haha.
Underbara underbara maj!! BARA tid att njuta till fullo av all ljuvlighet.
Gillar fotovinkarna idag.
BP, ha en toppefin helg i finväder deluxe!!!

christian sa...

Hade nästan samma tanke som du först, att det var lite tråkigt med samma bilder igen, men tittar man lite mer noggrant ser man ändå att det lite olika vinklar å så....

Hannas krypin sa...

Hehe, jag körde tråktorsdag på en onsdag istället. Det funkar ju alldeles utmärkt.

Åke sa...

Jag tycker det är tråkigt att jag har så lite blommor på mina träd häruppe typ 38 mil norrut :(

Carita Liljendahl sa...

Inga tråkiga bilder på tråktorsdag :) Däremot de bästa tänkbara från älskade G-torp o Täby!

Susjos sa...

Sedär, svårt att hitta något tråkigt så här i sprudlande vår-sommar värme, och visst är det fantastiskt med alla dessa blommor och träd som nu grönskar!
Hurra!