söndag 19 oktober 2008

Smart bilkonst

Fick ett e-mejl imorse som inte bara fick mig att skratta högt utan satte också fart på min kreativitet. Kolla nedan!
Vem kan stå emot en bil som heter Smart?! I princip alla med en känsla för "riktiga" bilar. Undantag olika mäklarhus som verkar ha köpt upp hela det svenska lagret. Kan man då dra slutsatsen att mäklare är smartare än resten av det svenska folket? Svaret är nej med förbehåll. Tycker Smart att svenska mäklare ska sponsras med en Smart så är mäklare kanske ändå smartare.

Smart(a) varianter
När jag fick se dessa modifierade Smart bilar blev jag nästan sugen på en själv. Överst en "Smaudi A3 AWD", i mitten en "Smorvette", underst en "Smorsche". Fyndigt eller hur, smart också för den delen.










Egna "Smavlor"
Lägger upp två av dagens nya kreationer (det låter så proffsigt som det ska) på smavel- jag menar tavelfronten. Hoppas ni gillar dem.

Inga kommentarer: