tisdag 14 oktober 2008

Anders x 2










Först får ni titta på mina "måndagspresenter" som jag fick av min kollega Anders igår. Från mig till er blir det alltså tisdagsditton. Titta och njut!

Anders Hanser
Anders nummer två heter Hanser i efternamn och är en filmproducent med egen studio och egen salong med 10 meters panoramaduk på Kommendörsgatan i Stockholm. Där samlades ikväll 13 medlemmar från konstklubben och njöt av ett fantastiskt bildspel med Venedig – världsarv i Italien; Världsarv i Sverige; Flammande guld; Moln av brons och Ferdinand Boberg. Ja vad kan man säga. Har ni möjlighet att besöka Anders Hanser och kolla in ett av totalt 14 filmpaket så ta chansen. Det är helt fantastiskt! Inger C som hade ordnat besöket och visningen ska ha ett stort, stort tack!
Nu är jag ju tillbaka i verkligheten igen - som inte bjuder på en 10 meter bred TV - och då vänter något så bildande som "Desperate housewives" och dem kan inte jag missa. Ugly Betty är inspelad.
Vilken kulturkväll alltså, ha, ha.

1 kommentar:

Mrs Bettan sa...

Du får ursäkta men vad föreställer bild 2, den med muggen.
Kram MrsBettan