lördag 15 april 2017

Glad Påsk





Med dessa två bilder önskar jag alla mina fina läsare en riktigt Glad Påsk!

Observera att jag var omtänksam nog att välja en påskkasse åt er. Jag tänkte att ni kanske ville fylla kassen med godis, kläder, parfym med mera, eller varför inte med önsketankar om varmare väder.

Bild nummer 2 är till mina fotbollsälskande läsare. Fotot visar att även påskharar spelar fotboll;-)

Varm påskkram till er alla:-)

Det här inlägget är mitt 46:e bidrag till Blogg 100. 46 down, 54 to go.

24 kommentarer:

Comsi comsa sa...


Glad Påsk - varmare väder önskar nog de flesta iallafall i dessa breddgrader.


Kram på dig ❤

Eva Trillian sa...

Glad Påsk!

Stare Ström sa...

Glad påsk till dig också! Snöblandat regn, lite vitt på marken bland nyutslagna bokar. Tycker inte om aprilväder. :-(

Ditte sa...

Älskar den fotbollsspelande påskharen! Helt i min smak. PÅskkassen gillas också och jag kommer nog fylla den med nya upplevelser.
Önskar dig också en riktigt Glad Påsk.

Kolonilotta sa...

Glad påsk! 🐣

Kolonilotta sa...

Tack vännen! Det blev en oplanerad paus tyvärr. Men påsken har varit mysig med arbete på kolonin varvat med jobb för mig och ikväll en mysig middag.
Är säkert tillbaka snart.
Kram 💕

nalta norrland sa...

Kyligt vinterväder här hos oss,
men vad gör det då vi har varmt inomhus :)
mätt i magen och nöjd med dagen :)

Jag hoppas Du har en fin Påsk.

Geddfish ♥ sa...

Glad Påsk kram till dig med 💛
Jag tycker båda bilderna tilltalade mig och jag önskar mig varma vindar i stället för dessa ishavsvindar, som vi har nu.

Ama de casa sa...

Åh! Jag tackar så jättemycket för påskkassen! Perfekt när jag behöver hyperventilera! :-)
Godiset har jag redan slukat.

Glad Påsk - och en stooor kram till dig!

Susanne ❤️ sa...

Glad påsk 💛från en lite regnigt men varmt Italien 💛 Visst var det en härlig utsikt ;)
Det går sådär idag kapsejsade hon pga en ribb som drog förbi och inte alls verkade se vad han orsaka :/ men sent fick hon fart på båten och tog sig i genom racet ..så hon hamnade på 485 plats efter alla dagar och i morgon är det final och den görs på samma sätt i fem grupper :)
Hon är väl inte så glad men hon tar sig igenom och det tycker jag ör starkt jobbat !
Kram på dig 💛💛💛

FREEDOMtravel sa...

Tack detsamma!!!

Per-Anders sa...

Glad Påsk! Snart har vi endast hälften kvar av Blogg 100.

Susjos sa...

Mitt i natten (som vanligt...) tassar jag in till dej och önskar dej en fortsatt Glad Påsk! Såklart har du en fotbollsälskande påskhare med på dina bilder, passar dej ju klockrent!
Mätt och belåten efter en trevlig fest ska jag försöka komma till ro...God NATT!

Anki sa...

Tack för glada påskbilder!
Glad fortsättning på påskhelgen!

Marina sa...

Önskar dig en bra fortsatt påskhelg - med bättre väder!

Steve sa...

Glad Påsk även till dig trots att du kanske inte intar morgonkaffet på balkongen i helgen.

Carita Liljendahl sa...

En påse med varmare väder tar jag gärna emot - tack!
Färgerna blev jag också glad av!

Emma, Sol som sol? sa...

Glaaaaaa Påsk!

Anita Malta sa...

Färgstakt och glatt ! Kassen fyller jag med massor av värme från Malta som nu med ljumma vindar far iväg till där du är :-D Glad Påsk !!

Anders W sa...

Tack detsamma, även om det bara är lite kvar!!!

Mias Mix sa...

Tack detsamma! Bara en dag kvar nu på påsken, men hoppas du haft det bra och att det fortsätter så! Kram

Åke sa...

Ha ha fyndigt med att välja kasse själv :) Ja nu har jag -8 grader så kanske lite värme vore bra ;)

cissi sa...

Tack för en värmande påskkram så här i efterskott. Värme kan verkligen behövs i s..tvädret!
Hoppas du haft en bra påsk!

Anni sa...

Jag älskar både choklad och fotboll, så jag tar den andra påsen om den finns kvar. Tack.