onsdag 19 augusti 2009

Ordlös Onsdag: "Tom"

Ordlös Onsdag: Tom

7 kommentarer:

Jess sa...

En bild kan säga mer än tusen ord!

Nina Xi Fotoblogg sa...

Bra tolkning! Ser verkligen tomt ut, nästan övergivet... Super!
Tack för din kommentar! Gjorde mig jätteglad! Är min första "ordlösa onsdag" så jag kände mig lite osäker... : )
Vi hörs!
Kram

S o F sa...

Men du ä´la för go´!
(skall uttalas med Göteborgsdialekt, så jag "gör mig till" lite)

Tack för erbjudandet om biljett, mycket vänligt av dig. Men ingen Stockholmsresa är inplanerad. ;)

Ha det gott + roligt på Mässan!

Lena sa...

Japp det såg helt klart tomt ut!

Sv. Är man en natur människa som sedan barnsben lärt sig gilla bärplockning så måste man försöka...hahaha och det funkar helt klart bra då jag har maskinen och kan kravla omkring själv också...hahaha fast det ser säkert kul ut, fast det bjuder jag på :D

Ha en fin torsdag, kram

anne sa...

Jag tror det är massor med eko i den där tunneln så den är inte helt tom! :)

Lissen sa...

Ohhhh vilken läskig tunnel. Bra att den är tom. Men vågar jag gå där, väntar det någon där framme. En darrig känsla.....
Alltså, en bra bild, min fantasti gick igång!

Artlover sa...

Tom och mörk, eller är det något som döljer sig där inne? Bra tolkning till temat.
En annan sak; förlåt för min spydiga kommentar mot dig. Jag har mått piss under den senaste tiden. Men nu är det bättre.
Här är något för dig kanske:-)http://melin.biz/mn/