onsdag 11 januari 2012

Ordlös Onsdag: "Åskådare"


Fler bidrag hittar ni här.

11 kommentarer:

BP sa...

Kommentar överflödig: Bosse Bildoktorn drar alltid många åskådare!

Rantamor sa...

Men tänkte jag genast är det inte han Byggare Bob...
men så ser jag kommentaren ovanför...
fel, fel, fel...
Bosse Bildoktor var det ju.
Men bra nära var jag iallafall...
och så många åskådare var det ju inte... =D

Tjingelingen.

Jess sa...

En solklar tolkning om du frågar mig!

Ezter sa...

Några åskådare är där iallafall!

Olga T sa...

Sedär ja! Han bor visst i samma stad som jag, men jag har aldrig sett honom "live".
Kul att få se vad åskadarna tittar på i din bild.
Mitt foto var inte hockey utan fotboll i Södertälje i somras. Syrianska - HBK.

Kicki sa...

Tänkte inte på att det var han...:)

Eva Trillian sa...

Ja, han får alltid många åskådare :-)

Cici sa...

tänkte först att det var en auktion men såg sen vem det var. Klart att han drar åskådare, som fotografen till exempel.

Monica sa...

Klart han gör, han pratar ju så folk förstår även om det inte är mycket man kan göra själv under huven på dagens bilar.

Ama de casa sa...

Åh! Bosse Bildoktorn! Du har sett honom irl? Lyllo dig :-)

Annemor sa...

Uansett hvem han er, så hadde han tilskuere, i alle fall.
Ha en fin dag.