lördag 24 juni 2023

Bokmärke – ”Eminent”



Visst behöver vi alla en ”boost” då och då!!? Någon som ger oss en komplimang, berömmer oss för ett jobb vi har gjort eller en idé vi har haft. Det är vi såååå värda. Därför gillar jag dagens fejk-bokmärke extra mycket. Helt klart en kick i rätt riktning. För visst är vi eminenta… på ett eller annat sätt;-)

Tack Karin för bokmärket och den påminnelsen:-)

Det är mycket som är eminent
Eminent är mycket. Synonymer.se håller med mig:

framstående, utomordentlig, utmärkt, lysande, förstklassig, förträfflig, mycket skicklig, remarkabel, alldeles särskild, bravissimo, virtuos, utomordentligt.

Jag har hittat temat Bokmärken hos Klimakteriehäxan.

Det är Boklysten som har uppfunnit temat Bokmärken.

Om ni har tur visar även Hannele, Gerd och Åsa bokmärken.

9 kommentarer:

nalta norrland sa...

Fint bokmärke 👍
Lite extra boost är nödvändigt vissa tidpunkter i livet.
Kram

Guldkryckan sa...

Perfekt bokmärke för allt i bokvärlden, och säkert annat också. :)

Men visst kan man behöva lite beröm ibland, du har så rätt.

Ha nu en fin afton Bp.

LillaSyster sa...

Absolut uppmuntran behöver alla! Snyggt bokmärke ♡

Ditte sa...

Visst behöver vi uppmuntran! Och fint med ett bokmärke som just ger det.
Omtänksamt av Karin att skcika det och av dig att dela det med oss som tittar in.

femfemman sa...

Visst blir man glad åt äkta beröm. Det kan man leva på länge! Och nog finns det något hos oss alla, som vi är bra på!

Klimakteriehäxan sa...

Eftersom jag har pippi på fåglar ser jag naturligtvis en snygg stiliserad fågel i den där loggan! Eminent, sanna mina ord!

Äventyret framtiden sa...

Visst är vi värda att känna oss eminenta. Den känslan är ju i alla fall inte fejk :). Snyggt är märket också. Tack BP !

Anni sa...

Nog är du eminent alltid, jag vet ingen som är som du och då har vi aldrig träffats!

Hanneles bokparadis sa...

haft lite midsommarpaus...