söndag 29 juni 2008

Viva l'Espagna

Nu är EURO 2008 avgjord. Spanien tog en mer än välförtjänd seger mot Tyskland och jag är såååååååååå glad. Senna, Puyol, Ramos, Xavi och inte minst Arragonés som spelade ett utmärkt rävspel mot tyska coachen Löw. Kan det bli bättre!!? En härlig fotbollsmatch!!!
Och ett stort GRATTIS till min kompis Berit, som tog hem segern i tipset. En odiskutabel sådan dessutom, 22 poäng upp. Är otroligt stolt över dig och jag vet att Herr P kommer att vara sååååååå imponerad över sin "mamma".
Om jag orkar så ska ni få en konst(ig) BP-analys av hela Euro 2008 av mig imorgon. Nå't att se fram emot... kanske.

2 kommentarer:

Mrs Bettan sa...

Vi ser fram emot din prognos. Nisse ringer väl antagligen till hr P i morgon kan jag tänka mej eftersom han har liksom legat i bakhasorna på oss tre i toppen.Ska smyglyssna när de snackar med varandra. Dessutom ringer Nisse alltid på mitt nummer så då hinner jag prata med honom först. trevlig karl förresten, jag har aldrig träffat honom men pratat många gånger i tfn med honom.
Stor kram mrsBettan

MaMalena sa...

Jag gissade på spanien redan från början, skulle satsat pengar!!
Inte vann jag på jobbets tips, men jag och Magnus låg allt vinnarna i bakhasorna hela tiden!
Viva Espana! Kul final!!!