söndag 22 juni 2008

Viva l'Espagna

Tar man inga risker så vinner man inte. 0:0 efter 90 minuter bekräftar detta. Men sett till hela matchen ville Spanien verkligen mera, de ville vinna. Arragones bytte till och med in mera offensiva spelare redan tidigt i matchen.

Casillas
Den här gången överglänste Iker Casillas min favorit Gigi Buffon, eller gjorde han? Straffarna han tog var aningen sämre slagna än spanjorernas denna kväll.
Är ändå lycklig över att Spanien äntligen har nått till en semifinal i ett stort mästerskap. Det är det väl värda. Det kan bli en riktig rys(s)are på torsdag.
Tack www.foto.com för bilden!!!

PS. Hur 69-åriga Arragones orkar förstår jag inte. Borde man inte få hjärtinfarkt efter en sådan straffläggning vid den åldern?!! DS

2 kommentarer:

Mrs Bettan sa...

Vi som trodde att han var 82 år!!!!! Yes Spanien jag är skitglad över resultatet,
Kram MrsBettan

MaMalena sa...

Jag har ju tippat Spanien som vinnare av alltihop! Så jag är nöjd!
Dock inte med oavgjort i full tid, eftersom det gav mig 0 poäng i euro-tipset på jobbet. Borde utdelas tröstpoäng tycker jag!!!
/Malena