lördag 15 juli 2023

Bokmärke



Idag är det Ankis tur att bidra med ett bokmärke. Ett väldigt elegant sådant. Jag har full förståelse för om ni kanske tröttnar på temat ”Bokmärke”, speciellt då jag sällan bidrar med egna. Som tur är har jag många bloggkompisar som har valt att förse (donera) mig hela tiden med nya bokmärken. Det är jag väldigt tacksam för. Tusen tack Anki:-)

Jag har hittat temat Bokmärken hos Klimakteriehäxan.

Det är Boklysten som har uppfunnit temat Bokmärken.

Om ni har tur visar även Hannele, Gerd och Åsa bokmärken.

PS. Sol och 25 grader även idag i nollåttaland:-) DS.

15 kommentarer:

nalta norrland sa...

Klockan är drygt 18 och vi har blå himmel och sol det är + 20 grader varmt och vi sitter ute, händer inte så ofta, men inte en enda mygg 🦟 än så länge 😅
Inget blogginlägg inget bokmärke hos mig.
Klart som korvspad att jag fattar trots jag icke är psykolog ☺️
🤗

LillaSyster sa...

Vi tröttnar inte =)
Sol har jag inte sett, nu lätt regn och mer ska komma inatt. Men perfekt promenad väder på morgonen och sedan fortsatte jag fram till lunch och gräva i trädgården. Sen tog jag siesta och tittade på Tour de France. Ha en bra kväll!
Såg att du fått erbjudande om sällskap till Vaxholm- haka på!

Hannele sa...

Stiligt! Mina bokmärken inte slut än...

Guldkryckan sa...

Fortsätt med bokmärkena, uppskattas av undertecknad.

Fint med support på det området, bloggvärlden är allt fin den. :)

Ha en fin afton Bp.

Geddfish ♥ sa...

Jag har allt några bokmärken kvar, även om det inte kom med något idag. Mina planer om det mesta gick i stöpet när jag fick oväntat kärt besök och övernattning. Men det var det värt.
Lyllos dig som får så mycket fint donerat!

Ditte sa...

Kul med alla bokmärken i variation. Och givetvis roligt att få dem. Omtanke från många är fint. Rart av Anki att bistå.
Och visst har vi njutit av en fin lördag. Bara att tacka och ta emot.

Äventyret framtiden sa...

Ett väldigt stilfullt bokmärke, gillar det skarpt!

femfemman sa...

Schysst tjej, Annki. Dessutom snyggt bokmärke. Har faktiskt använt eyätt bokmärke i de senaste böckerna.c( Låneböcker) Ett steg framåt.
22 grader mulet... och nu är det regn ... Bara att konstatera.. det är mer sol på baksidan än framsidan 😊

Klimakteriehäxan sa...

När jag ser det där bokmärket tänker jag "vackert tyg" eller kanske "stilig tapet" ... men jag tror också att det räcker bra att ha en bit som inte är större än ett bokmärke ...

Marita sa...

Får väl skicka dig någon av mina 🤭

Susjos sa...

Väldigt elegant bokmärke, va fint av Anki!
Vi har också haft det fint häruppe i Norrtälje trakten, kanske inte +25, men nära! Njuter som bara den!
Å visst är vi smarta som sover i gäststugan, hihi!
Ha det gott!
Kram

Susjos sa...

Hej igen!
De goda majskolvarna som vi grillade serverades runda, men med hjälp av en vass kniv så får man av mycket på majskolvarna ( det är faktiskt sonens tallrik jag fotade...min var alldeles för grötig , för majsen såg inte lika tjusig ut på min tallrik) , glömde ju fota innan vi började skära, haha! ;-D

Carita Liljendahl sa...

Riktigt skojigt att så många kommer ihåg dig och postar bokmärken till dig, du är en omtyckt bloggkompis och visst är det intressant att se vilken mångfald av bokmärken det finns!

Anki sa...

Jag kikar alltid efter bokmärken ... nästan lika beroendeframkallande som skyltar.
Ha en fin söndag!

Gunnel sa...

Jag tycker det är kul att du visar bokmärken,för jag hade ärligt talat ingen aning om att det fanns så många olika. Ha en skön söndag.