lördag 16 juli 2011

Turkey calling - Del 8: Svalt

Maken har temporärt bytt ut Lily mot mig, den lokala ölen Efes och en "Ultimate omelet" på favo stället OYes. Det är svalt och fint idag: 34 grader, det fläktar "naturligt" och jag njuter av alla snygga kypare som finns här i Marmaris. Riktiga godbitar kan jag tala om för er, ni vet ögongodis av första klass. Jag menar, maken har ju Lily, så jag har nog all rätt i världen att... ja ni vet;-)
Dessutom har hunkarna roliga frisyrer på huvuden. Just det "på huvuden": eller vad sägs om borstar, moppar och mopsar, flätor, rondeller samt tuppkam. Underhållning av hög kvalitet:-)

Omeletten var ljuvlig i fall ni undrar...

Ps. Cat: ja, jag har bildbevis på makens "älskarinna", Gärdsmygen: Mats är med, men han är urdålig på smekningar, dessutom blir han så varm och upphetsad när han underhåller oss med film och musik på kvällarna, och det är det sista jag behöver vid 28,5 grader klockan 01:30;-) Ds

14 kommentarer:

4U2 sa...

Ha,ha,ha!

Anonym sa...

Svalt och fint ...

Jess sa...

Har du bilder på snyggingarna också? :)

viktkamp sa...

dem frisyrerna vill vi se :D

Olga T sa...

:))) Gillar dej!!

anne sa...

Fota grabbarna!!!!

Freja sa...

Ta kort på frisyrerna!

Jane sa...

Spänningen är olidlig - vi bara suktar efter alla bilder du kommer att servera oss sedan :))

Bildgatan sa...

Låter som att du har trevligare saker att njuta av än makens Lily.

Han kommer också att hata henne i vinter när det är -30 och hon sätter igång med sina smekningar. Medan du kommer att längta efter ditt ögongodis.

Hörni sa...

Klart du ska njuta av hunkarna, någon rättvisa ska det vara! :)

Monica sa...

Vid 34 grader skulle jag inte ens orka njuta av att titta på dom läckra småpojkarna.
Omelett är gott ska nog slänga ihop var sin i dag.
Ha det bra med era sexobjekt;-)))

thejeanettishway sa...

sex in the air, alltså...
kram från ett svalt dalsland - i förrgår stannade termometern på plus ELVA grader :)

cat sa...

Vad bra att Lily finns på bild :)
Nu antar jag att du även har förevigat några av de lustiga frisyrerna.

Anonym sa...

Ser fram emot en bildkavalkad med frisyrerna sen :-)