fredag 15 juli 2011

Turkey calling - Del 6: Lily

Idag ska jag berätta för er om makens nyfunna kärlek. Hon heter Lily, Raks i efternamn och hon är från Turkiet. Lily är raka motsatsen till mig: hon är rund och go, spinner som en katt, smeker maken under dagen på balkongen och under nätterna i sängen. Hon dansar runt och anpassar smekningarna efter önskad styrka, helt efter makens minta viskning.
Jag är fullt medveten om att Lily är en allvarlig konkurrent till mig, men konstigt nog så är jag inte svartsjuk alls - det ligger inte för mig helt enkelt.

Lily är vår långbenta, runda, sexiga fläkt;-)

14 kommentarer:

Anonym sa...

En fläkt kan vara helt underbar. Jag föreslår en trekant.

Monica sa...

Ett tag blev jag riktigt orolig, har hon fått solsting Haha
Att roa sej med en fläkt är ju inte så farligt;-)))
Ha det bra i värmen;-)))

Hörni sa...

Jag antar att du också utnyttjar Lily för din egen njutning. :)

Pysselfarmor sa...

Njaaaa så mycken värme är inte något jag gillar - typiskt svensk - lagom är bäst. Har varit på Borneo - nästan i zenit ligger det ...fy säger jag bara, men det var landet jag ville se.
Röj röj är inget för mig - det är en passerad tid. Men turkarnas goda mat och kaffe är ett måste...tatuering har jag aldrig velat ha - undrar jämt hur det ska ut när man är 92 ;-)

Jane sa...

Hmmm, det brukar vara bra fart på de där ... se till att maken inte kommer för nära bara ... jag menar ... med tanke på familjelyckan och så ;))

Freja sa...

Gissar att äen du tar del av och njuter av Lilys smekningar!

anne sa...

Och fläkten har ett NAMN...?

Olga T sa...

Ha, ha! Lily!! Nice:) Du har inte Mats med dej för egen del då ? ;))

thejeanettishway sa...

mycket fyndigt! me like - utan lily, inget liv :)

Jess sa...

Lite svårt att konkurrera med en fläkt... ;)
Hahaha! Njut nu på!

4U2 sa...

Antar att det är lätt (?) att inte bli svartsjuk med vetskapen om att när ni skall hem så får Lily inte följa med för tullen?
;)

cat sa...

Hoppas att du har förevigat Lily på bild och att vi får se henne så småningom :)

Bildgatan sa...

Hahaha, kommer hon att komma med er hem? Där kanske hon kommer att falla i glömska eftersom maken inte kommer att ha lika stort behov av henne hemma.

Nu har de ju livat fint väder men kanske inte över trettio eller trettiofem.

Anonym sa...

Själv har jag en älskare som kallas AC. Anders är lite sur på honom, jag får inte sätta på AC när jag vill...
:-D