måndag 21 september 2009

Svenska Hollywood fruar

Zzzzzzzzzhhhhhh. Jag sover vidare under en 24 karats guld ansiktsmassage. Zzzzzhhhhh. "What a bargain": endast 2 490,88 svenska kronor (dagens Forex kurs).
Marias lillebror var dock en fröjd för ögat. Synd att syrran hans endast har en IQ på 0,2, men lyckligt är hon.
Anna Anka då... lika anorektiskt som hon ned ansiktsmassagen och med botox som mellannamn.
"What the heck - suspend disbelief". Var det om en vecka nästa avsnittet gick... eller ;-)

6 kommentarer:

Petra sa...

Jamen jag erkänner! Jag tycker att det är roligt att titta på!

Lissen sa...

Förundras,förvånas!!!!! Blir nästan stum. Är dom sådär......
Undrar hur stor publiksiffrorna är, det måste vara något som fascinerar, gemene man (kvinnor)!
Ha en skön kväll!

anne sa...

Såg programmet igår. Det verkade ju inte vara något ont i denna ostbådekvinna, hon verkade ju riktigt omtänksam och snäll.

Tanten på daten resonerade rätt vettigt kring daten och hans fjant att boka hela restaurangen för de två.

Anka-tanten och hennes människosyn är ju helt makaber, behandlar sina barn och anställda som skit. Ankan dissar vi!

Anonym sa...

Jag har sett båda programmen, efter första satt jag bara och gapade och funderade om det jag såg var sant.

Jag måste ju bara se det andra och inte blev mitt gapande mindre men det är något som gör att jag likafullt sitter där framför TV:n.

Jag har till och med fått sambon att sitta där med mig och titta, vi har ganska roligt.

Igår var det lite problem eftersom det var hockeypremiär men lite såg jag i alla fall.

Jag är glad att jag inte bor i USA och har utvecklats till någonting sådant.

/Avsändare Margareta

Ulrica sa...

Jag försökte titta.... tänkte att jag bara måste kunna hänga med i snacket. Det gick inte, slog om. Min elvaåring bara stönade bredvid mig: "Mamma, det kan inte vara på riktigt" Hon är klok hon :)

pruddelutt sa...

Jag tyckte tjejen med ostkrokarna (fast i min värld heter det ostbågar, så det så....) var vettigast!