onsdag 23 september 2009

Ordlös onsdag: "Trasig"


Fler bilder på temat hittar du här

7 kommentarer:

Petra sa...

Bra bild!

anne sa...

Hittade du klubban på gatan eller la du den där? Läcker bild!

Sv. Små vibrerande apparater har jag inte mycket koll på, fick en i 25-års present av syrrans fd (begrep aldrig vad han vile ha sagt med det). Nixpix, jag föredrar de stora kanonerna jag! Som den som står utanför stugknuten! :)

Jess sa...

Haha, jag tänkte på samma sak som Anne, alltså.din klubba eller råkade den ligga där?
I vilket fall som helst passar den till Trasig!

Cumulunimbus sa...

Och här har vi ett trasigt och brustet hjärta - eller är det snarare krossade drömmar du bjuder pä? :)

Nina sa...

Ja, det var en otroligt bra bild! Passar perfekt på temat! Bra gjort av dig oxå att "fånga" den på bild... Är så många gånger jag tänker "åh det här skulle bli fint/kul/vackert på kort", men så har man inte kameran med sig...

Lissen sa...

Vill bara ta upp hjärtat och laga det..... Oerhört talande bra bild!

Paralella tankar.... Jag är liten och vill äta upp klubban.... Eller att.... Varför ska alltid kärlek krossas.....

Anonym sa...

Ett brustet hjärta, går väl inte att feltolkas? Ibland störter vi på sådant där som bara ligger och väntar till fototemat.

Jag håller med dig om att det är bra med några ord men jag tränar och det går bra även om ngon feltolkar.

/Bildgatan