fredag 30 maj 2008

Toalettbesök och Nanne Grönvall moppe

I gårdagens inlägg berättade jag ju att min arbetskompis Anders hade lovat att mejla några bilder från vår workshop på Hotell Norrtull i Stockholm. De kom två bilder: en som han tog när vi letade efter trappan ned och hamnade i ett gigantiskt rum (minst 30 meter x 15 meter) där det fanns ... toalettstolar. Inte bara några stycken utan gissningsvis cirka 50. Kanske ska hotellet utökas med 50 rum... Vi kunde i alla fall inte låta bli att provsitta. Ganska kul bild faktiskt.

Nanne Grönvall i Örebro
Nanne Grönvall bor ju i Täby men hon verkar ha en stor beundrare i Örebro. Airbrush jobb på moppen och hjälmen. Det är konst det också. Det som stör: den amerikanska flaggen. Skrattade gott när jag fick fotot från Anders.

Konst från djurriket
Eftersom der är fredag - yiieepphhieeeee - laddar jag upp några fler bilder som förhoppningsvis får er att börja helgen på det enda rätta sättet - nämligen med ett stort skratt.

1 kommentar:

Mrs Bettan sa...

*Jag hoppas att alla kunde hålla sej när de satt på toaletterna ?
Jag visste inte att Nanne bodde i Täby - härlig och glad tjej.
Fredagskram eller lördagsmorronkram
mrsBettan