måndag 5 maj 2008

Dagdroppar blir till dagdrömmar

Hittills har jag inte känt av någon skrivkramp (än) med mitt bloggande. Däremot kan det hända att jag letar febrilt efter vackra motiv, bilder, konst, foton eller något annat konst(igt) som jag vill dela med mig.

Telepati mellan Örebro och Stockholm
Min kollega Anders från Örebro har ju kommit till "min räddning" några gånger förr när han mejlade fina bilder. Idag var inget undantag - han måste ha haft det på känn att jag hade "bildtorka".
Kolla hans underbara dagdroppar! Sådana fotografier borde man förstora upp i 70 X 100 cm, rama in och ge en hedersplats på väggen, eller hur!!!?

Tack Annika
Att jag har många givmilda donatorer på mitt jobb har jag ju berättat några gånger. Idag har jag fått några godbitar av en ny donator, vår ekonomichef Annika. Det var visst hennes man Kenneth som "rensade" under Valborg och istället för att elda upp bitarna så ska de bli fina tavlor. Dagens "skörd": en P166 och en 486 Overdrive processor och fyra NEC minneskort. Tack!

1 kommentar:

Mrs Bettan sa...

Vilka häftiga "droppar" jag blev helt stum - synd att man inte har en sån kamera som kan fånga dessa underbara bilder.
Puss Mrsbettan