söndag 18 maj 2008

Photoshopkonst

Det finns uppenbarligen inga gränser för vad man kan göra i Photoshop. Det har visst hållits ett VM för Photoshopkonstnärer och här kommer några av bidragen. Helt fantastiskt tycker jag och konstaterar att
1. jag har en lång väg att vandra med mina limiterade kunskaper av programmet
2. jag njuter av att andra är experter och delar med mig till er.
Om ni vill se fler härliga foton kolla på Worth1000.com. Ni därute som är experter eller hobbyfotografer skicka in en bild till dom, vem vet ni kanske blir publicerade!








2 kommentarer:

Mrs Bettan sa...

Va häftigt ! Jag har inte Photoshop så jag är helt ute när det gäller sånt här. Och tur är väl det, då skulle man väl sitta vid datorn mycket mycket mer.
Kram MrsBettan

Anonym sa...

Vilka häftiga bilder.
Michis gör alla sina header och fixar med kort i photoshop.
Jag har också photoshop på min burk, men har inte haft tid att sätta mig ner och lära mig.

Kram