onsdag 7 maj 2008

2:0 och Stockholm

Som inbiten Bajare måste jag ju glädja mig (för en gångs skull) åt segern mot Djurgården med 2:0. Hade glatt mig ännu mera om de hade vunnit mot AIK men man kan ju inte få allt.
Konstigt nog har jag många kompisar som är Djurgårdare men inte en enda som är AIKare. Konst(igt), eller hur ;o)!!??

Stockolms vyer
Lägger upp några foton jag tagit (ja, det är faktiskt jag och inte Thord eller Anders) i Stockholm på sistone. Nej, de ämnar inte att konkurrera med mina kollegors bilder utan jag vill visa en "stad i förändring".

Stockholm - en stad i förändring
Bilderna vill jag tillägna
- Gustaf med familj som sedan januari 2008 jobbar på Nya Zeeland och återkommer till Sveriges huvudstad och "stan på landet = Täby" först i augusti,
- er som bor i Stockholms förorter och sällan åker in till stan,
- er som inte bor i Stockholm och tycker att det är a) bra att slippa och b) längtar kanske hit ... och då kan ni ju alltid heja på Hammarby och det är inte allt konst(igt)!!!

1 kommentar:

Mrs Bettan sa...

Heja Hammerby säger jag bara också alltså. Toppen. Inga fel bilder på staden heller - super.
Kram MrsBettan