lördag 14 mars 2009

En tappad skruv


Vaknade klockan 11:15 (ooooops) idag och första tanken som slog ner i min yrvakna hjärna var:"Arrangerat motiv". Är jag verkligen fortfarande så himla tävlingsrintiktad som förut då jag som fotbollsmålvakt vaknade på samma sätt... fast bra mycket tidigare en lördag morgon?
Svaret på frågan är tyvärr ja. Sjukt jag vet.

Beslut
Efter andra kaffekoppen och första ciggen på balkongen i femgradig "värme" beslöt jag mig för att hoppa över uppdraget den här veckan. Brunchen smakade utmärkt trots "nederlaget".



En tappad skruv
Men sedan hade mannen tappat en skruv och av en ren slump blev det ett "arrangerat motiv" ändå. Nej, jag arrangerade inte skruvar om ni tror det utan något helt annat. Om ni läser bloggen imorgon kommer ni att se en kvalitetsmäsigt medioker, konstig och originell bild, som förhoppningsvis kommer att resultera i några gapskratt från er sida :-)

PS. Google har ändrat loggo idag. Min vana trogen laddar jag upp den. Om ni vill bättra på er allmänbildning så kolla här vem den är dedikerad till. Aldrig hört namnet förr.
Ni verkade ju gilla min handkonst i gårdagens inlägg. Hoppas ni uppskattar dagens bidrag också. DS

3 kommentarer:

Anonym sa...

Namnet låter inte helt obekant, men det kan lika gärna vara från Tintin som något annat lika oseröst sammanhang! :)

Mrs Bettan sa...

Hoppas att du fick tag i mixern. Det var ju ett otroligt pris.
Annars får du väl åka till Barkarby.
Kram MrsBettan

Olga T sa...

Så läckra bilder. Rikitgt roliga!