lördag 7 juni 2008

Premiären avklarad

Grattis till Herr P och Gustaf A. som kammade hem 44 poäng var i tipset på jobbet respektive på kompisarnars tips efter två matcher i EURO 2008. Och Mrs Bettan, Johan K. och Malena lurar i bakgrunden, det har jag på känn.
Inget bloggande om konst här inte. Det är Euro 2008 som gäller några veckor framöver.
Under tiden låter jag mig knådas och skämmas bort någonstans där det finns 32 km fantastisk sandstrand i 26 gradig värme. Hoppas det håller i sig... den rätta fotbollstemperaturen alltså.

3 kommentarer:

Mrs Bettan sa...

Jaså du har inte kommit iväg ännu. Är det Thailand som väntar, eller.
Än så länge får man vara med i toppen, sen rasar väl det som vanligt, men jag håller tummarna.
Ha en skön och välbehövlig semester.
Kram MrsBettan

BP sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
BP sa...

Jo då, jag/vi har kommit iväg. Det finns faktiskt datorer här också. Det är bara att ta för sig... än så länge. Och jag ska försöka att fortsätta med det efter matcherna... trots allt vin och god mat.
//Beate