måndag 23 november 2009

Internationella Knäppskalle-Dagen

Det här inlägget skulle ha handlat om något helt annat, nämligen det här och det här. Sedan fick jag ett mejl från IT-kompisen Radde med ovan bild och följande text:

Skicka detta meddelande till en störd kompis, som jag gjorde nu.
Jag bryr mig inte om ifall du slickar på fönster, åker med en speciell buss eller okontrollerat kissar på dig.
Du sprider solsken runt dig, du är helt jävla speciell.
Dagens meddelande är:
Livet är kort, bryt reglerna, glöm snabbt, kissa långsamt, älska innerligt, skratta okontrollerbart och ångra aldrig något som fått dig att le.


Tur att man är flexibel;-) Tänkte jag på er därute i cyberrymden när jag läste mejlet? Klart jag gjorde :-))))

Medan jag ändå är i farten så kommer här som bonus några knäppa kondomtips som jag fick av kompisen Rolf:




Nya märken att välja på
FELIX kondomer: Gör det goda godare
NOKIA kondomer: Connecting people
LIBERO kondomer: Det känns tryggt
GB-GLASS kondomer: Jag och min magnum
AHLGRENS-BILAR kondomer: Det enda sättet att stoppa dom är i munnen
BLÅ-BAND kondomer: Smaskens till sista slicken

Ha en skön måndag :-)

12 kommentarer:

Gun sa...

Hahaha! Tur du är flexibel ja! Magnum låter bra, hehe..

Jess sa...

Hahaha! :D
Du är för rolig!!
Log när jag såg bilden på fruktmänniskorna och gapskrattade i slutet! Tack för gott skratt idag!

anne sa...

Hahahahahah!!! Tur att jag inte behöver fundera på det där med kondomer....;)

Per-Anders sa...

Här..?

Olga T sa...

Tomaterna vs clementinerna. Vilken match!
Det där andra fotot var ju ett riktigt konstverk:)
Skön måndag du också!

S o F sa...

Vinnare av Internationella knäpp-skalle-bloggen? Undrar vem? ;) :)

(nej det lät väl lite för hårt...?)

Kul att du också gillade placeringen av Bodhy i Viskan.

Jag sitter förresten och pillar på en ny blogg, som jag antar inte kommer att bli den mest besökta i några listor, någonsin - men du ska i alla fall få adressen om nån dag eller två.

Varma hälsningar från ett mörkt, regnigt och blåsigt Västergötland!

Bildgatan-Avsändare Margareta sa...

= ) =) =) Var kommer all kreativitet ifrån, speciellt nu i novembermörkret?

Att bara komma på och göra en sådan häftig bild av två tomater, jag älskar det.

Kondomerna har jag, tror till och med att jag har fler men de är så bra.

Vilken skön känsla att få utstöta några glada utrop så här i novembermörkret och tillråga på en måndag när jag borde varit ledig, men denna månad verkar inte ledigheten bli som vanligt när jag så väl behöver den.

Mohammed sa...

Haha du fick ett svar av någon på kommentaren i min blogg :)

Hehe ja men om tensta o rinkeby brinner ner, finns ju alltid Husby kvar i värsta fall ;)

Hahaha och vad jag vet så tillagar vi svenskar inte kryddrik mat :P

Kul att du gillade inlägget :)

Pjoltas sa...

Haha!
Listan är klar! Go Bajen och 2vlig quell!
=)

Daniel sa...

Bra med flexibilitet

Å magnum.. vattnas i truten

Nina sa...

Helt klart ett inlägg som livar upp här i höstmörkret :-D

anne sa...

Jaha, här knäppskallas det fortsatt vidare! :)