måndag 13 oktober 2008

Alzheimer M

Det är ju faktiskt patetiskt: Fick världens härligaste höstbilder av min kollega Anders imorse som "God-morgon-ha-en-bra-vecka present". Gjorde omedelbart om dem för webbpublicering och så glömde jag mejla dem hem till mig. Jag säger bara Alzheimer M, då jag garanterat passerad Light-stadiet för länge sedan. Ska göra ett nytt försök imorgon så får ni se bilderna. De är verkligen värda att vänta på om man säger så.

Konst(ig) popcorn
Har dock något annat konst(igt) att bjuda på. Ni som älskar popcorn kommer nog att prova metoden. Kolla här. Ni som inte är popcorn fans kommer att undra vad ni håller vid era öron hela tiden.

Konst(iga) smycken
Ni som är sugen på lite annorlunda smycken kommer att gilla den här sajten. En kompis från Israel - Astrid - som också gör datasmycken har hittat den. Är mycket imponerad. Riktigt vackra smycken tycker jag. Lägger upp ett smakprov från Debby Arem som aptitretare.

PS. Rikards Doggy verkar ha dött redan vid idéstadiet. Synd. Och hans Robby ligger kvar på "sjukhus" efter mottot "operationen lyckad, patienten död". Mmmmhhh. DS

2 kommentarer:

Mrs Bettan sa...

Hörru Alz var hittar du allt roligt. Det var ju kul med pop cornen. Härftigt.
Kram MrsBettan

MaMalena sa...

Jag vill oxå testa popcornen. Har kanske inte så många telefoner hemma, får dra ihop ett gäng...

/Malena